zondag 14 mei 2017

Fotoframe Nature

Een beetje lastig fotograferen door glas heen....
Het is een fotolijst van de Action, al voorzien van beige stof op fibrefill en een touwtje met drie knijpertjes.
Het enige gebruikte sierpapier is het roosjes papier van Studio Light.
Alle beestjes gestanst in detail en eronder de massieve vorm. Het zwart geeft een goed contrast. Onder de bij zit een grote stans bloem......
.....en een labeltje met een stempel. De libelle voorzien van een ticket uit een pons met stempel en een varentak. De vlinder heeft een distelbloem en postzegels.
Alle beestjes een plakparel zodat het lijkt alsof ze met een speld zijn vastgezet.
De achterplaat voorzien van juteband,gebroken wit kant en touw gewikkeld eindigend in een strik.
Het idee kwam zomaar bij me op (heb ik vaker last van.....) om alles in hetzelfde papier te maken. Het geeft een chique en rustige uitstraling.
Ondertussen zat ik maar na te denken over een tekst met maar drie woorden. Eerst had ik "live your dream", maar vond ik er niet helemaal bij passen. "live your nature" is in overeenstemming met de inhoud. Je bent tenslotte het mooiste, origineelste en het meest in je element als je jezelf kunt zijn.
Geniet van de natuur buiten én van die van jezelf.
Hele fijne moederdag!

3 opmerkingen:

  1. heel mooi! Ik vind die libellen supermooi! door die hier al vaak te zien heb ik ze nu ook besteld!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nancy, je gaat er heel blij van worden, en er zijn zoveel combinaties. Heel benieuwd naar je eerste creatie hiermee.

      Verwijderen
  2. Libelles stansen is toch nog steeds makkelijker dan ze vangen en opzetten hè? ;) Heerlijk om te zien hoe je ermee speelt. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen