maandag 3 april 2017

Raam Decoratie

Heerlijk zo'n foto met veel te veel tegenlicht..........maar het gaat om het idee :-)
Al een paar keer zag ik de super grote Extreme Labels van Crealies bij Pipoos met leuke voorbeelden erbij. Even zo vaak sprak ik mezelf in gedachten vermanend toe, het is niet dat ik geen label stansen heb.
Op een dag toch maar eens gericht gaan googlelen op deze labels en dacht: op deze manier heb ik nog niet naar labels gekeken.
Er worden kaders gemaakt, giftcard pockets, labels op labels en dus ook een gat in een label met daarin mica, tule, vellum of bijv. zelfs een stofje.
Eén van de voorbeelden van Pipoos is een craft mini album met bindringen. Het sierpapier is zo gesneden, je neemt gewoon een kleiner label.
Het grootste label is ongeveer 21 cm hoog en niet te vergeten het leuke sier prikrandje.
Het grootste label gestanst, vervolgens de opening met een kleinere en m.b.v. het een na grootste label een kader gemaakt. Ertussen mica met daarop een grote swirl stempel.
Alle bloemen en de swirl komen uit het stempelset met bijpassende snijmallen Falling Flowers van SU. Nu niet ingekleurd maar gekleurd gestempeld.
De vlinders zijn het kleine formaat uit het set Watercolor Wings van SU.
Onder de bloemen een flinke bos zilverdraad.
Het is een heel vrolijk en mooi gezicht zo voor het raam en ja hoor, ik druk gewoon zuignaphaakjes tegen mijn toch nog vrij nieuwe dubbele beglazing....
De napjes koop ik altijd bij Xenos en die blijven vastzitten, ik heb er ook handdoeken aan hangen waar niet geboord kan worden (aan de koelkast bijv. :-) en nooit geen probleem.
Ben een beetje afgestapt van zelfklevende haakjes, die laten veel sneller los en dan blijft er een vies plekje over.
Het enige zuignapje dat aan mij blijft kleven is mijn hobby....

2 opmerkingen:

  1. weer heel mooi gemaakt! leuk als raamhanger!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat origineel en mooi gemaakt Christine. Leuk nu zo in voorjaarsthema maar ook daar kan je natuurlijk mee variëren. Heel gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen