maandag 30 januari 2017

Field Flowers

Er is iets nieuws in huis, wat ik nog nooit eerder heb gebruikt en oh wat is dat leuk om mee te spelen: aquarel potloden! Een paar keer gezien bij mijn vriendin en het zag er toch wel erg handig uit.
Na wat oefenen de achtergrond ermee gemaakt. Vooral het spetters maken gaat heel simpel en wat gecontroleerder dan met een wapperende kwast (meestal ook tegen de muur....:-)
De potloden zijn van het merk Stabilo, ook direct met het kwastje vanaf de punt werken gaat erg mooi.
Hoe minder ik nadenk en hoe meer ik klieder, deste leuker wordt het resultaat, dus ja, aan mij wel besteed......
Het stempelset met de bloemen (layered stamping) komt ook van MP. Gestempeld met blauwe versa color, bruine archival en het hart van de bloem ingekleurd met een potlood.
Uit allerlei andere sets de lijst, vogel en libelle toegevoegd.
Ik was afgelopen woensdag met mijn vriendin bij De Hobbystunter in Ridderkerk en bij het afrekenen kreeg ik een gratis tijdschrift van Kipper hobby. Daar staan een paar leuke ideeën in waaronder het op deze manier gebruiken van een paperclip.
Inspiratie is soms toch maar een raar iets, het kan echt uit de meest onverwachte hoeken komen.... In dit geval een nieuw dekbed overtrek met daarop een enorme krullijst, supermooie libelle eronder, kraai erop en in de lijst een afbeelding van een witte roos op een grijs/beige ondergrond.
Een heel andere uitvoering met hetzelfde stempelset: handgeknipt, veel kleuren en beetje vintage.
De achtergrond deze keer niet zelf gemaakt, maar komt uit een watercolor 'mixed media' papierblokje van MD (aanrader, ook heel goed om op te stempelen).
Heel veel felle kleuren, gecombineerd met wat roosjes van kant......
.....en een driedubbele kreukellint strik.
Je kunt toch nooit genoeg bloemen in huis hebben?

1 opmerking:

  1. Je hebt talent hoor, wat een mooie achtergrond heb je gemaakt.
    Je hele kaart is mooi, de kleuren spatten van mijn scherm.

    BeantwoordenVerwijderen