donderdag 26 januari 2017

Boekenkast

Een stempelset dat echt speciaal voor mij gemaakt lijkt: Bookcase Builder van Stampin' Up. Ik ben gek op vakkenvullen....zoals letterbakken of vakjes kaarten, maar aangezien mijn muren al aardig vol hangen is dit een geweldig alternatief.
In het set zitten ruim 25 stempeltjes van allerlei items die je in je kast kunt tegenkomen, maar die je natuurlijk ook op zich kunt gebruiken. Meerdere teksten die erg origineel en mooi zijn.
Een kaart in roze met bruin en ja, de vlaggetjes zitten ook in het set, twee stempels die een slinger vormen.
Een aantal banners gestanst, de bruine in de behang embossfolder en een doily er onder.
Gezellig veel kant en parels. De randjes geïnkt met Vintage Photo distress inkt.
Een kast? Natuurlijk ga ik dat ook letterlijk nemen....
Een basiskaart gevouwen van paars cardstock (14 cm vierkant) met daarop een snijmal die ik zelf paneel stans noem... Geen idee waar de afzender is, het maakte onderdeel uit van een heel set wat ik niet meer heb.
In de panelen sier papier uit een blokje van studio light.
Sluiting gemaakt met washers van TH en een kwastje van MD eraan.
Tadaaa en dan als de deuren opengaan de inhoud van de kast.....
.....beetje rommelig, een en ander is omgevallen of onderste boven in een bewaarmand gestopt.
Er zijn kerstspullen zoals het gewei en de kandelaars, oude baby spulletjes, wereldbol, boeken, spaarvarken, lege flessen en......
 
 
.......fotolijstjes. In een heel oud papier blokje zaten twee vellen met heel kleine vintage fotootjes en die blijken precies in de lijstjes te passen.
Midden tussen alle rommel een van de mooie teksten uit het stempelset.
Wat een heerlijk gevarieerd stempelset voor vele doeleinden geschikt. Je kunt m.b.v. de losse stempeltjes (zonder de planken) heel leuke baby- kerst- en zomaarkaarten te maken, want een andere tekst luidt: I love you and all your stuff....!
Persoonlijk ben ik erg blij dat er voor de meeste kasten een deur zit :-) maar met 'rommel' kan je ook gouden dingen maken.

Hallo Crea S, welkom op mijn blog!
Wat leuk dat je lid geworden bent en ik hoop dat je inspiratie en ideeën op mijn blog kunt vinden.
Reacties en vragen achterlaten mag altijd, want creativiteit is om te delen.
Hartelijke groet,
Christine

4 opmerkingen:

  1. Enige set! Word je toch gewoon blij van om naar te kijken en mee te werken?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een onwijs gezellige kast zeg! ;-) En je hebt inderdaad een mooie tekststempelset.
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!
    de opbouw van je eerste kaart met de banners vind ik zo leuk!
    het kastjeskaartje met de deuren zo mogelijk nog toffer!
    heel mooie teksten ook!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen