zondag 22 januari 2017

Bird Bingo

Het begon met het idee om te stempelen op woordenboek papier en een stempelset dat ik laatst op Marktplaats kocht: Friends 24-7 van SU.
De kaart is gaandeweg totaal anders geworden dan ik in gedachten had, en dat vind ik altijd erg leuk.
Ik heb een oud engels/engels woordenboek, pagina eruit gescheurd en de swirl erop gestempeld. Een ander stempelset erbij gepakt (Everything Eleanor van SU) met het grote etiket onder de vogel.
Op zoek naar de pagina met het woord bird waarop de vogel gestempeld is, zie ik opeens bovenaan dezelfde pagina het woord bingo verklaard.....en zo ontstond het idee om dat thema er ook bij te doen.
Het woord bird op het buikje.....
en van de bingo definitie een Tim Holtz facet gemaakt.
Vooral de tweede verklaring over de uitroep van blijdschap (vrij en zeer kort vertaald :-) vind ik een heel leuke toevoeging.
Een kleine bingo stempel van Tim Holtz, de tekst Here for you komt uit het stempelset, er onder een etiket en een heleboel koperdraad.
De mooie vintage splitpen heb ik een keer van Maartje gekregen (dankjewel hiervoor!) een klein labeltje gestanst en gestempeld.
Alle randjes geïnkt met vintage photo distress inkt.
Heerlijke momenten van creatieve flow, als alles anders wordt en ik niet meer nadenk maar gewoon doe.
Een tijdje geleden dat ik gepost heb, maar ik was weer onder invloed van de griep....nu in fase 3: een hoest/verkoudheid en stokdove oren dat maar heel langzaam weggaat....
Ik ben zeker weer up & running, langzaam maar zeker :-)
Gelukkig zit ik nu dicht bij het moment dat ik Bingo kan roepen!

2 opmerkingen:

  1. Echt weer een kunststukkaart van jou.
    Heel mooi en nòg mooier na het lezen van je bericht en de uitleg waarommje iets gedaan hebt.
    Ik hou ervan Christine, echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow weer en echte Christina creatie. Mooie basis dat oude woordenboek papier en daar dan op verder borduren met je verder aankleding. Echt weer een resultaat waar je trots op mag zijn.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen