dinsdag 10 januari 2017

All About Circles

Het overkomt me regelmatig, dat ik gewoon vergeet wat ik allemaal in huis heb, zoals embellishments of stempelset waar ik helemaal niet meer aan denk...
Opeens, zonder enige aanwijsbare reden, komt een bepaald item in mijn hoofd op en kan ik het niet meer naast me neer leggen en moet ik er iets mee doen (bekend symptoom van een art-addiction....:-)
Nu het Circle Circus stempelset van SU (al een tijd geleden voor maar 5 euro op MP gekocht). Alleen maar cirkels, allerlei motieven van klein naar groot.
Een basiskaart van Action, twee banners gestanst van papier afzender onbekend... en met de hand vastgenaaid op het achtergrondpapier van Studio Light.
Het lint van de markt met een kopspeld uit de naaidoos (vast van de plaatselijke stoffenwinkel).
Heel veel cirkels gestempeld en uitgestanst en geponst. Ik heb cirkelstansen uit eigen sets bij elkaar gezocht die mooi passen, evenals allerlei ponsen van Pipoos alleen de geschulpte pons heb ik van een vriendin overgenomen.
De mooi bijpassende stofknoop is van de Action.
Er zijn meer van die leuke "geometrische" sets in omloop van verschillende merken en het voordeel vind ik, dat het zo tijdloos is en niet gebonden aan een bepaald thema.
Nog meer cirkels....
Dan ook maar gelijk een embossfolder met dots......
....en een etiket met stippels. Gelukkig zijn de lovertjes ook rond :-)
Een craft doily van Xenos.
De basis is een craft kaart van Action, de kant stans met jawel ronde vormen heb ik al heel lang en is waarschijnlijk van Joy!
Het roze stipjes papier komt uit een scrapblok van de Action.
Het stempelset staat weer vooraan in de rij!

2 opmerkingen:

  1. Jij maaakt ook van die gezellig lange posten erg mooi deze cirkel creaties en wat een leuke dingen heb je eigenlijk al in huis!
    Hier is het al net zo hoor, veel in huis maar nog steeds niet gebruikt.
    Erg mooie stempel sets heb jij ook en ik denk eigenlijk zelf nooit aan stempelen met gekleurde inkt maar dat is prachtig!
    Fijne week nog!
    Groetjes Msia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik herken dat, dat werkt bij mij ook zo.
    Wen idee MOET dan uit mijn hoofd.
    Mooie kaarten heb je gemaakt hoor, helemaal leuk, met die rondjes.

    BeantwoordenVerwijderen