vrijdag 7 oktober 2016

Home Deco

So much new stuff and so little time to play..........
Rustig aan beginnen :-o
Het begon met een bestelling bij SU, daarna dé ontdekking van de zeer betaalbare layered flower stamps van Studio Light (ca. 6,-- per set) voeg daarbij een nieuw alfabet, wat ponsen....clipjes en een papierblok.
Oh en het besef hoe gelukkig ik mezelf mag prijzen om deze hobby te kunnen doen :-)
Het begon met twee lijstjes van de Wibra (daar kan ik wel wat mee) met een leuke achtergrond (verder niets aan hoeven doen) en knijpers aan ijzerdraad.
Het papierblok Serene Scenery van SU met o.a. prachtige foto's van bloemen en bladeren. Het papier zo uit het blok aan de knijpers.
De layered rose drie keer gestempeld met Memento, bladeren erbij en uitgeknipt. Eronder twee grote skeletbladeren en in mijn beleving zijn het rozenbladeren op het papier.
Zijn de roosjes niet realistisch?
De tekst heb ik zelf bedacht en is gemaakt met het Labeler Alphabet van SU dat al een beetje distressed is.... Strak naast elkaar gestempeld krijg je inderdaad het gevoel van de Dymo lettertang.
Het gouden clipje is van de Hema.
Een groot label gestanst (TH) uit bijpassend cardstock.
Het enige 'lastige' aan de SL stempels is dat ze geen naam maar een nummer hebben en ik heb geen botanische kennis...Deze bloem noem ik dan maar dahlia (correct me if I'm wrong :-)
Nu een vel papier uit het blok dat toch sprekend lijkt op een wolkenlucht. De tekst bedacht ik op een moment, dat het helemaal niet goed ging met iemand die mij zeer lief is.
De acryl bloemetjes en het chevron band komen uit de SU uitverkoop.
De bloem ook weer drie keer gestempeld, eronder juteband en lovertjes.
De veren gestempeld en gestanst, de gebruikte doilies zijn een sissix stans.
Home deco? Ja ik heb één muur, boven de bank, die ik regelmatig leeghaal om zo weer ruimte te maken voor nieuwe creaties. Heel veel haal ik uit elkaar voor hergebruik.
Heerlijk hoor, zo'n "prikbord" in de woonkamer.
Let's make it cosy inside!

1 opmerking:

  1. Helemaal leuk weer.
    Goeie uitleg ook, hoe je het gemaakt hebt.
    Ga je vast weer een mooi plekje voor vinden.

    BeantwoordenVerwijderen