zondag 19 juni 2016

Light Bulb

Let there be light!
Nog voordat de nieuwe Stampin' Up catalogus er was, zag ik het stempelset "Pun Intended" op internet en was op slag verliefd (op het lampje). Pas in de catalogus zag ik dat het een hostess set was, alleen te koop als je demonstratrice bent..... :-(
Een appje met een grote glimlach gestuurd naar Brigitte, mijn SU demonstratrice, en zij heeft het toch voor mij kunnen bestellen en oh wat ben ik er ontzettend blij mee! Dankje zoveel Brigitte.
Je kunt natuurlijk alles oplichten met een lampje erboven :-) en wat te denken van die leuke tekst.
De licht strepen heb ik gestempeld met een klein verfstreek stempeltje uit een ander nieuw SU set genaamd "Painted Pallet" en kanariegele versacolor.
Voor een extra bling lichtje een klein blingsteentje onderaan geplakt.
Iemand zei eens tegen mij: "een goed papierblokje is de helft van het werk". Zeker waar, helemaal als je het net als ik leuk vindt om de kaart uit verschillende lagen op te bouwen. Het gebruikte blokje is 'Tenderness" van DP craft (op de markt).
Het stempelset heeft ook deze superleuke camera 'D-lux'. Papierblokje van Studio Light (dezelfde designs als er ook A4 vellen van zijn). Op de achtergrond de grote zon uit het set "Kinda Eclectic" gestempeld in bruin en goud verspringend.
Fotolijstje (stans Eline), de leuke nieuwe stans van MD waar je lint doorheen kunt weven, doily van SU, ticketstans van Joy en zo uitgesneden dat de mooie vogel uit het papier er precies in valt.
De parelketting is een klosje van de Wibra, een kroonluchter stans van Joy een beetje om de cirkel met de camera en plakparels om het af te maken.
De tekst komt ook uit het set.
How cute!
Het derde en laatste onderwerp in hetzelfde stempelset is deze grote chevron bij. Nu even heel anders aangepakt op een wat vintage manier.
Een mini canvasje met ezeltje (Wibra), stukje core craft van TH geëmbosst en kaal geschuurd. De achtergrond van de bij, sleutel en tekst komen uit een ander nieuw SU set getiteld "In this World", maar daarover in een volgend artikel meer.
Flesje van Panduro, wat touw en de tekst Honey komt uit de typemachine.
De set Pun Intended bevat zowel bij het lampje, de camera als de bij veel leuke bijpassende teksten.
Bee happy!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen