dinsdag 21 juni 2016

Dress Up Draaikaart

Een hele uitdaging, zo'n draaikaart. Heb er nooit wat mee gedaan, omdat het mij gewoon niet aansprak. Nu was ik laatst bij Vera die een stapel laatjes aan het opruimen was en verschillende kaarten tegenkwam waar zij niets mee doet. Voeg daarbij de geweldige TH stans van xxl paspop met garenklos en grote knoop die ik voor mijn verjaardag kreeg en het genieten van het aankleden van dressforms kan beginnen.
De achtergrond is sewing scrap van TH, netjes de opening afgetekend en uitgeknipt. Gelijmd met een lijmstift, zodat het goed vastzit tegen de opening.
Een embossfolder van een naaipatroon (Couture Creations) met craft core, schuren en inkten.
Een kleine collage gemaakt van metal flowers, camée in metalen houder, scrapbook figuren van Xenos en kapot gescheurd kant.
Het plaatje van de stenen pot wat aangepast: het deksel losgeknipt en gevuld met wat sierspelden.
De uitdaging: in het draaigedeelte moet alles super plat blijven, anders kan er niet soepel gedraaid worden. Ik heb 8 verschillende knoopjes stansjes (Eline's knopenkaartje en Boekenvoordeel) twee keer uitgestanst en sommige geëmbosst. Daarna alles voorzien van 10 chitchat woorden die m.i. te maken hebben met wat je in je leven tegenkomt.

 
Dress up your life, kies een toepasselijke tekst and push the button!
Alle teksten op de kaart uit mijn geliefde typemachine.
De oude naaimachine is ook een Xenos scrapfiguur (heb gelukkig meerdere zakjes gekocht :-)
Een heerlijke vintage en lekker vol aangeklede kaart. Een grote van 16cm vierkant....
Dress up your life.

6 opmerkingen:

  1. Ik blijf er naar kijken!
    Ik kan me zo voorstellen dat je deze kaart nooit meer weg doet, het is een waar kunstwerk, waar, zoals je kan zien, veel liefde in zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een kunstwerk in elkaar gedraaid! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is weer gezellig veel te zien, erg mooi gedaan Christine!
    Toch eens even bij Xenos koekeloeren geloof ik, mooi die naaimachine!
    Super mooi deze draaikaart met schitterend aangeklede paspop van TH.
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dit is echt iets waar je op kunt blijven kijken, zo mooi gemaakt, Top.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen