zondag 14 februari 2016

Rainbow Boxes

Ik zag laatst op internet een schattig doosje waarbij het deksel gestempeld was met een grote kant achtergrond stempel. Heb ik ook nog, kant stempels, maar doe er veel te weinig mee. Na één doosje dat gelijk goed lukte (Wish, meest rechts) kwam het enorme idee om een hele regenboog te maken. Sinds ik begonnen ben met stempelen in kleur is er geen houden meer aan.....
Het zijn er dertien.....al mijn hobby wensen stop ik in het laatste doosje, omdat ik niet altijd de mogelijkheden heb alle wensen direct te laten uitkomen of er doet zich in de tussentijd een goed alternatief voor.
Deksels maken is bij mij toch altijd wel een dingetje....Hoe secuur ik ook werk, soms is een deksel gewoonweg te strak of veel te los. Heb er ook wel een aantal overnieuw gedaan. Ik heb een prima papertrimmer waarmee ik kan rillen maar geen vouwbord. Alhoewel het ook daarmee wel eens mis schijnt te gaan.
Elk doosje een bijpassende strik en een hartjes parel van de Xenos.
Het is toch wel mijn schatkamer geworden die stapels Versa Color Cubes, al die kleuren daar krijg je gewoon inspiratie van.
Ik heb niet al die kleuren lint liggen, dus op goed geluk door de Action en jawel: pakjes met 10 meter lint in 10 kleuren met een mooi regenboog verloop: groen tinten, blauw/paars, rood/geel etc. voor 69 cent. De overige strikken heb ik een beetje gezocht in eigen voorraad.
Heel fijntjes en gedetailleerd deze stempel, zelfs het tule. Als ik me goed herinner is het een set van Viva Color, gecombineerd met bloem, vlinder, brede border en cirkel in hetzelfde patroon.
Als laatste de zoektocht naar alle kleuren papier voor bijpassende etiketjes. De hele rij komt op mijn hobby/werk tafel en zodra ik weet wat erin bewaard wordt, zet ik dat er m.b.v. de letterstempel op.
Regenbogen brengen geluk en dat klopt: ik heb het geluk deze hobby te kunnen doen :-)

3 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk idee, en goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend! Je voelt je vast al opgewekt en blij als je die op een rijtje ziet staan!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen