zondag 7 februari 2016

In de Salontafel

De vitrinetafel was wel heel leeg na de enorme hoeveelheid kerstballen die erin lagen, hoogtijd voor een nieuwe inhoud. Aangezien de kaars op batterijen heel gezellig was tijdens de kerstinhoud, wilde ik daar een andere bestemming voor: een krans (ben er gek op).
Bloemen stempels, gestanste takjes, bladeren en vlinders met blingstenen.
 
Er gaat wat tijd inzitten, maar het resultaat verdort nooit :-)
Natuurlijk, wat anders gaat er in de tafel dan mijn geweldige weggever van Eline? Genoeg mooie teksten te bedenken en oh wat zijn die letters leuk om mee te werken. Een super vrolijke achtergrond.....
......heel romantisch met de nieuwe borderwave stansen van Marianne Design....
.....lekker kattig en....
 
ondeugend! Ik heb de kiekeboe stansen van Crealies en plots zag ik er een kattenluik in. Gelukkig heeft het lijfje van de stanskat geen voor- of achterkant (het is maar net waar je de staart plakt) en zo kijk je naar de achterwerkje van Mickey.
Het witte puntje van de staart heb ik zelf geknipt.
Oeps, ietwat vage foto, maar het idee is duidelijk. Alle achtergronden uiteraard gemaakt met de verfstreek stempels van Eline, dit keert natgespoten voor het stempelen voor een watercolor effect.
My innerchild was wakker geworden.....lekker bont maken.
De tafel is heerlijk om naar te kijken en er is nog ruimte voor wat meer tekst.

1 opmerking:

  1. Ik ben gek op teksten.
    Sommige van deze zijn wel heel erg goed zeg.

    BeantwoordenVerwijderen