zondag 14 februari 2016

BIG Wreath....

It's all about recycling! De grote kerstkrans van het afgelopen jaar kaal geplukt met de enorme berg aan stroken scrappapier (het leek wel acupuntuur zoveel spelden stonden er in mijn handen.....) en snel omwikkeld met gebleekte katoenen stof, want die styropor krans zag er natuurlijk niet meer uit.
Dé kans om een van mij op MP gevonden stempelsets mee uit te proberen: Petal Potpouri van SU met bijpassende pons. Mooie grote bloemen, heerlijk.
Eerst bovenop en jawel, ik ben ruim 70 gestempelde grote bloemen verder.
Ik moest op een kruk gaan staan om de hele krans op de foto te krijgen (zie linksboven mijn schattige pantoffels.....:-)
Daarna kwam het idee van de toefjes witte tule, alleen stempels vond ik wat te clean/2D.
Een krans die ligt laat veel duidelijker alle kanten zien waar je bij een hangende krans eigenlijk langs heen kijkt. De binnenkant voorzien van vlinders met druppel parels (Xenos) en strengetjes lovertjes band (Action).
De grote bloemen afgewisseld met de leuke kleintjes van het SU set Petite Petals met mini plakpareltjes (Wibra).
 
Alle verschillende blaadjes gemaakt met ponsen uit de oude doos, snel en toch ook schattig, vooral dat soort van varenblad.
Nu de binnenkant liggend zo opvalt, er een leuke tekst ingemaakt op een mooi gestempeld/gesponst label (SU Four Frames).
Ik doe de zijkant nog even....nou daar ging heel wat tijd overheen maar dan is er ook een grote hoeveelheid aan kleur.
Het tule zorgt op zich ook voor een fluffy uitstraling en hoge aaibaarheidsfactor.
De kleinere krans in de salontafel met een nepkaars erin beviel me zo goed, dat de grote eettafel er nu ook eentje heeft.
Excusez voor de wat wazige foto, maar het was vandaag ook niet het mooiste foto weertje.
Ondanks dat, elke dag verdient een krans!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen