zondag 17 januari 2016

Stamping with a Mask

Het is één van mijn meest favoriete technieken om te doen, vooral het verrassingseffect. De kaart afplakken, inkten, stempelen en pas als ik helemaal klaar ben gaat het masker weg. Tot dat moment heb ik nooit precies een idee hoe het eruit gaat zien.
Ik heb een hart uit een vel papier gestanst en dat als masker gebruikt. Geïnkt met verschillende kleuren distress ink en gestempeld met bloemen van SU.
Een wel heel toepasselijke tekst uit een ander set en wat lovertjes (action).
Je ziet nu goed dat de bloemen opgebouwd zijn uit drie over elkaar heen gestempelde lagen, dat geeft de diepte.
Spirograaf! Wie kent het niet? Ik was er als kind enorm door geboeid en kon er uren mee zoet zijn. Iemand is op het idee gekomen om daar stempels van te maken (SU) en die kon ik natuurlijk niet laten liggen (Marktplaats, nieuw).
Nu rechte lijnen afgeplakt met post-it memo's, inkten en stempelen in tinten van dezelfde kleur.
De vlinders in gelijke kleuren gestempeld en geponst.
Het band en lint is van de Xenos.
De rand is net een strook design papier en op deze manier kan je heel veel papier vervangen door zelf te inkten en te stempelen, voor als je even niet het juiste kleurtje/printje bij de hand hebt.
Creativity makes your heart smile!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen