zondag 17 januari 2016

Landschapjes

Je leest het op zoveel blogs: het sheltering tree stampset geeft je werkelijk het gevoel dat je landschapjes aan het schilderen bent.
Beetje vintage gevoel ook, juist omdat de boom niet echt strak en super egaal stempeld is, dat maakt het ook wat natuurlijker.
Het prachtige huis is een stempel van Stampin' Back, die heb ik al heel lang en blijft tot de verbeelding spreken.
Die eerst afgedrukt en ingekleurd met waterverf. Vervolgens de bomen, bladeren en overige items.
De teksten bij dit set vind ik heel mooi, het is net alsof je het er zelf nog even snel onder geschreven hebt.
Even een close-upje van de vele details in de stempel.

Het voelt als een stilleven, alsof er iemand net uit de auto is gestapt om de luchtballon te bewonderen.....
Auto en luchtballon zijn stempels uit een set die ik van Vera voor mijn verjaardag heb gekregen.
De tekst is van Tim Holtz, het vergrootglas van Stampin' Back.
Een heel geduldig knipwerkje, vooral de binnenkant van het vergrootglas... Ik heb er ook nog "glas" in gedaan (mica) en dat was priegelen, omdat de randjes zo dun zijn. Gelijmd met glossy accents en een chitchat woord van TH.
Het vergrootglas is verhoogd opgeplakt m.b.v. heel klein geknipte stukjes Scotch foamtape.
It's all in the details...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen