zondag 10 januari 2016

Kraaltjes op Touw


Ik heb toch een vrij lange periode kraaltjes geborduurd op kaarten. Uit die tijd heb ik nog zo ontzettend veel kraaltjes over waar ik eigenlijk vrij weinig meer mee doe (behalve in schudkaarten....). Een kaart op Pinterest bracht mij op dit idee: op touw rijgen, vastzetten tussen knoopjes en rond je kaart wikkelen.
Achterop goed vastgezet met plakband. Een gezellig twinkelend embellishment.
De bloemen en vlinders met waterverf gekleurd en, dacht ik, nu ik toch de kwast in de hand heb, gelijk maar wat gezellige spetters op de geëmbosste achtergrond door de kwast uit te slaan....
Dat heb ik geweten, ik kwam de spetters ook tegen op mijn hele tafel, het behang en mijn tablet. Alles voor een goed resultaat.....
De randjes van de verschillende lagen voorzien van Brilliance gold.
Be happy and beat it!

1 opmerking:

  1. Wat leuk joh!!
    Ik heb ook nog heeeeel veel kraaltjes liggen, wilde ze eigenlijk weggooien, maar nog niet gedaan.
    En kijk, hier een heel mooi, leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen