zondag 31 januari 2016

Eline's Weggever Gewonnen!!!

Een grote knalrode envelop lag er gisteren in mijn brievenbus met een geweldig inspirerende inhoud. Het zijn foto's bij lamplicht, want wachten tot vandaag met openmaken dat kan ik natuurlijk niet!
Dankjewel Eline voor dit prachtige pakket, nu ben ik zelfs even sprakeloos.....

Een schattig kaartje erbij met de altijd zo leuke uiltjes en deze lieve tekst.
Enjoy? Dat is helemaal gelukt, ik heb heel erg genoten van mijn eerste project.
Als verzamelaar (al decennia) van quotes, pakkende tekstjes en aparte woorden ben ik helemaal in mijn element nu ik deze vorm kan gaan geven.
Ik schrijf alles op wat ik hoor en lees (tv, tijdschriften, boeken, uit een gesprek) en heb tegenwoordig ook in mijn mobiel een tekstapp.
Kan niet wachten om te beginnen....
Lieve Eline Thanks!

1 opmerking: