dinsdag 26 januari 2016

Doorkijkje


Ik had mijn vriendin verteld over de handige manier van schudkaarten maken m.b.v. een plastic pocket. Laatst bracht zij deze wijnrode kaarten mee met een vierkant venster erin. De uitdaging: maak een kaart voor de ander.
Nu is wijnrood absoluut niet mijn kleur, een paar dagen keek ik alleen maar naar de kale kaart, niet wetend wat ermee te doen.
Gelukkig bracht ook nu een scrapblok van de Action uitkomst, hierin een vel met hetzelfde wijnrood.
Om te voorkomen dat het mij te saai werd, in hoofdzaak de kleur blauw daarin naar voren laten komen.
Gaandeweg dacht ik: wat leuk, je kunt er natuurlijk doorheen kijken! Netjes afgewerkt met een gestanst frame en voila.
Het gestempelde kaartje rechts heb ik vastgelijmd door het in de opening te leggen, zo zit het altijd op de juiste plaats.
Heel leuk zo'n uitdaging, moet je toch eens op andere inspiratieplekken zoeken...

1 opmerking:

  1. Wat een kunstwerk, echt mooi hoor.
    En die kleuren, wat een top oplossing, je gebruikt toch het wijnrood, maar laat een andere kleur de hoofdkleur zijn, goed gevonden.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen