donderdag 2 juli 2015

Hello Huisje

Het was hoogtijd voor wat anders aan de voordeur, maar ik wist nog niet precies wat....totdat ik afgelopen vrijdag dit leuke pakket bij Pipoos in de uitverkoop zag liggen. Het houten huisje inclusief heel veel design papier en uitdrukvellen van Studio Light.
Eerst het huisje bekleed en met veeeeel sterke lijm in elkaar gezet. Alles hangt uiteindelijk aan één punt: een touwtje aan de achterkant.
Er zijn items die in/aan mijn huisje niet kunnen ontbreken: huisnummer en natuurlijk mijn zwarte kat.
De bloemen zijn gemaakt van een meegeleverd uitdrukvel, swirls e.d. met Biggie. De vogels (waar ik dol op ben) lagen ook per twee in de uitverkoop.
De punt van het dak gemaakt van een gesneden en geëmbosst hoekje.
Wie mij kent weet dat ik dol ben op mijn enorme grote teddybeer die altijd aan het voeteneinde van mijn bed staat. Hoe leuk om dan deze op een knipvel tegen te komen. Evenals de tekst sweet en de vlinders.
Het hekje is twee keer gestanst en zodanig op elkaar gelijmd dat ik de juiste breedte kreeg. Dat kan verrassend precies, zodat je eigenlijk niet meer ziet waar.
Een vogelnest op het dak (meestal in en om de regenpijp) met kattenpoten die ernaar onderweg zijn....
Hello gestanst met een thinlits die van SU.
Vogelnestje gemaakt van jute rafels, grote plakparels en gelijmd op een notitieblaadje uit een knipvel.
Aan het hek een bordje opgehangen met touw.
De tekst home uit de lettertang.
Het is toch zo leuk en het hang prachtig, goed hoog zodat je alles kunt zien. Ik hang aan de voordeur liever geen heel kostbare items, dus dit is origineel, vrolijk, voordelig en toch heel persoonlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen