donderdag 16 juli 2015

Flower Patch Memo Kistje

Flower Patch stempels en bijpassende snijmallen van Stampin' Up, ik kan er maar geen genoeg van krijgen.....
Het is niet altijd handig of mogelijk om grote 3D bloemen te gebruiken en dan is deze set een prachtige uitkomst.
Het houten kistje een tijdje geleden bij de Wibra gekocht. Het handgreepje is van Panduro (gekocht bij Pipoos en je krijgt er schroefjes bij) en het lint is zelfklevend van de Action.
Het deksel heeft een glasplaatje, daarachter een vintage foto uit een knipvel van Marianne Design. Stempelinkt kleurtjes daar een beetje op aangepast.
Na lang zoeken ben ik echt helemaal tevreden met de Versa Color Cubes inkt, juist ook omdat het niet altijd even massief afdrukt, dat geeft een beetje speels en afwisselend effect. Een massieve afdruk krijg je door te inkten, afstempelen en nogmaals inkten. Een heel fleurige aanwinst op mijn hobbytafel.
Het etiket is een ovale stans met stempels die ik voor mijn verjaardag gekregen heb van Vera, dankjewel.
De grote bladeren wat omgekrult zodat het mooi om de hoek valt. Nu na het inkten van de stempel bewust met het inktpadje geveegd, zo krijg je een lijnenspel als je afdrukt.
Niet van te voren gepland, maar laten standaard maat memoblaadjes nu exact in het doosje passen. Het deksel is voorzien van een magneetje. De achterkant van de foto afgewerkt met een stukje designpapier.
Op de bodem heb ik een strook stevig scrap in een driehoek gevouwen, zodat de blaadjes schuin liggen en ze er makkelijk uit te pakken zijn.
Flower Patch your day!

1 opmerking:

  1. Wat een mooie manier om je memoblaadjes op te bergen. Prachtig gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen