donderdag 12 februari 2015

Ongebruikelijke Valentijn.....

Er ligt soms een stapel spullen op mijn hobbytafel die je net zo goed kunt samenvoegen....
Het leuke stanssetje van Amy Design met twee mini huisjes en een mini kerkje, harten, een lettertang, papierrestjes en een oud stukje kant.
Ik ben niet zo van de standaard Valentijnskaarten in de zin van alleen bedoeld voor een geheime liefde, maar neem het woord liefde graag wat algemener.
Het huisje heeft al een hartjes zolderraam, erachter de vleugelstans van Joy! en de andere ramen/deur voorzien van vellum.
Het hele hartenset door Biggie, om en om opgeplakt met foamtape.
De nieuwe monogramstempels van MD waarvan het snijmalletje ook probleemloos door foam gaat. Een mooie manier van ophogen.
Hoe heerlijk is het niet om een liefdevol huis te hebben waar je, daar komt 'ie dan, samen met je geliefde een veilig en knus plekje hebt?
Alhoewel mijn huisje heel klein is, kan ik er geen cm van missen!
Nou ja, wat de kat dan voor me overlaat....

3 opmerkingen:

  1. Prachtig gecombineerd en iinderdaad home is where the heart is.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent weer lekker bezig zeg.
    Zie steeds mooie en kleurige creaties van jouw voorbij komen.
    Gezellig joh.

    Een poosje geleden vroeg jij naar het patroon van mijn gehaakte ringen (weet je nog?)
    Die heb ik bij Valerie gevonden. (zij heeft een blog, atelier Valerie)
    Kijk maar eens of je ze kan vinden en zo niet, dan hor ik het wel weer.
    Vandaag plaats ik (als het lukt) weer van die ringen op mijn blog, ik zet er dan wel even een linkje bij!
    Fijn weekend, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen