donderdag 12 februari 2015

Bijzondere Kaarten

Romantisch vintage, gemaakt met de prachtige snijmal van MD. Het inkten doe ik terwijl het papier nog in de mal zit.
Het embossen was erg lastig, want als de ene kant klaar is kan deze niet nogmaals door Biggie. De kaart gaat half erin en weer terug.
De kaart kan op twee manieren open: eerst open je de strik...
...en dan de kaart waar het bovenste deel opgeplakt is.
Een nieuwe set dies van My Favorite Things rechthoeken met stiksteekrandje.
Gebruik gemaakt van een nieuwe stempelset van Stampin' Up met prachtige teksten in een mooi lettertype.
De bloemen zijn gemaakt met tien lagen tissue papier en de een Joy! stans.
Welkom in mijn huisje!
Er zijn van die momenten dat je de leukste spulletjes vindt in de uitverkoop.
Deze stans van een raamwerk met een los stansje voor sneeuw heb ik al een tijdje. Wat doe je ermee als er geen kerstkaarten gemaakt worden? Met zo'n eenvoudig doch handig kader moet veel meer mogelijk zijn.
De uitverkoop bij Pipoos gaf het antwoord: een geweldig stempelset van Don & Daisy's woonkamer. Mijn oog viel alleen op het raam met de gordijnen: met een beetje geluk de juiste afmeting, dacht ik.
Ja natuurlijk, de scheve schemerlamp.
Een leuke stans van een tak met extra vlindertjes stansje erbij.
De roze achtergrond eerst met stippen geëmbosst. Daarna veel stempelen en knippen en dan de ontdekking van nog veel meer leuks: de koekoeksklok.....
...lambrisering, de kat op het kussen en als hoogtepunt de muis met holletje en kaas! (rechts onder).
Verder heel veel lagen kant, band, ticket, label, notitiepapier stans van Eline, tabjes en roze jute.
Bijzondere kaarten voor bijzondere mensen.

1 opmerking:

  1. Twee heel verschillende kaarten, maar toch zie je jou er in terug. Zegguh... lekker aan het bloggen! Dit is volgens mij nr. 3 die ik tegen kom :). Gezellig hoor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen