donderdag 7 augustus 2014

Industrial cards Studio Light

Ik heb er zo van genoten, heerlijk om te maken en te werken met deze studio light serie. Heel jammer dat het materiaal op was.....
De basis kaarten in de zo bijpassende kleuren zijn van Euroland (het gekleurde craftpapier).
Een kaart met een hoog voltage moet natuurlijk voorzien worden van koperen electriciteitsdraad. Het is wire&wire dat ik overal rondom gewikkeld heb en een spoeltje gemaakt van een uitdruk plaatje.
Sleuteltje aan koperdraad vastgemaakt aan een eyelet.
Een kaart met een vintage safe, gebruikt als verjaarskado voor mijn vader met, hoe toepasselijk, een staatslot erin. Nu maar hopen dat de kluis geopend kan worden....
Leuk bedeltje aan touw van een slotje met sleutel.
De items uit de stansvellen behouden altijd kleine puntjes papier aan de randen. Deze kan je eraf knippen, maar als je de randen inkt vallen ze eigenlijk ook niet meer op.
De oude foto's zijn prachtig. De tandwielen komen rond uit het stansvel en die heb ik gedetailleerder uitgeknipt, dan vallen ze meer op.
Tandwielen gestapeld en een splitpen er doorheen.
De grote imbussleutel voorzien van een gaatje en aan touw opgehangen.
Een flessendop voorzien van een stukje SL achtergrondpapier, kroontje uit een ponsje, gestempeld getal en ijzeren pijp uit het stansvel.
Het craft papier van Boekenvoordeel wordt steeds beter: in tegenstelling tot ander craft is dit heel makkelijk te ponsen. Daarbij is het hariger, meer fluffy, als het gescheurd is, erg mooi.
Een tweede vintage foto, doet me denken aan vroegere dokwerkers. Hierbij hoort de geroeste bootschroef.
Het achtergrondpapier met een muur langs de stenen uitgeknipt.
Een 'fotolijstje' gemaakt m.b.v. opgerold papier van een bruine zak.
De grote ophanghaak lijkt van een hijskraan te komen, vandaar het stevige ophangtouw en een "metalen" item met een ketting eraan gehangen.
Het valt me op hoe echt alles lijkt, heel realistisch ondanks dat het gewoon papier is. Voor herhaling vatbaar.
Ik begin een steeds grotere fan te worden van SL.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen