woensdag 14 mei 2014

Shadowbox Dagboek

Een dagboek is voor mij onmisbaar, zo'n heerlijk momentje aan het einde van de dag om mijn gedachten, gevoelens en belevenissen in op te schrijven.
De covers laten ook altijd wel zien waar ik op dat moment mee bezig ben. Een knuffeldagboek was het eerste idee, dat volgt later (bijv. een stoffen gevulde cover) maar nu eerst de grote behoefte aan overzicht verbeeldt in de letterbakvakjes.
De basis is een hardcover groot notebook van AH.
 
Shadowbox bracht mij op het woord shadow time: veel speelt zich af in de schaduw, binnenin jezelf, waar je ideeën en gevoelens vorm krijgen en de tijd die je gebruikt om erover te schrijven of mee aan de slag te gaan.
De lijst is ontzettend oud, van blank grenenhout. Eerst geverfd met witte acryl en later met parelmoer.
 
 
 
Sleutel, miniklosjes, metalen hart, prachtige poëzieplaatjes en een overload aan rozen. Een klok uit een knipvel, roze camée, kant en parelketting.
Een bijpassend knijpertje voor losse notities...
...mijn memoires dus.
Een grote dubbele organza strik geeft altijd zo'n luxe uitstraling.
De bloemen zijn een mengsel van Pipoos, GeWe hobby, AnMacreatief, Boekenvoordeel en eigen voorraad.
Aangezien mijn schrijftafel middenin de woonkamer staat, is het dagboek een prachtig item dat gezien mag worden, de cover dan...de rest is my secret ;-)

1 opmerking: