vrijdag 7 februari 2014

Valentijn Tafeldecoratie

De witte houten harten een tijdje geleden gekocht bij Big Bazaar en die stonden al een poosje te wachten op de hoek van de hobbytafel op.........valentijn natuurlijk.
De kaarsen trof ik toevallig bij AH ook nog in de bonus. De harten roodroze en rozerood gemaakt.
De grote gipsen engel altijd bewaard voor een goed moment als dit, in een houten hart van het Action set van vier. Je ziet, ook de cijfers uit het Eline stempelset zijn duidelijk en mooi.
Natuurlijk wil ik veel langer genieten van deze liefdes uiting op tafel dan alleen in februari, dus daarna vervang ik 14 feb door 19 mei, niet alleen past dat precies, maar dan ben ik ook jarig en ontmoet een mijlpaal: 50.
De zeer grote blingsteen in metalen lijstje is van Pipoos en is eigenlijk bedoeld om in een kaars te prikken, de steker verwijderd. Verder een samenstelling van veren, bloemen en hartjes uit de ponsen. Het onderliggende gekreukeld opgeplakte papier zit bij de Action harten. Het love ticket is van TH in een roze mini knijpertje  van Xenos.
De "metalen" (plastic) harten van een vriendin gekregen, deze vastgezet met een lange grote kopspeld. Parelketting van de Xenos en (heb ik van iemand afgekeken) die kan je aan elkaar verbinden m.b.v. een ballchain sluiting, erg handig.
Mooi gedetailleerd!
Soms heb je een tekst, woord of zin die steeds weer in je gedachten komt, dat is bij mij dit tekstje. Daarbij heb ik nog een aantal van deze geweldige metalen lepeltjes en dan de oude typemachine.......
Ik ben helemaal nergens meer zonder mijn Joy strikjesmaker waarmee je ook heel makkelijk dubbele of driedubbele strikken maakt.
Helemaal weg ben ik van deze diamanten, roze en gekocht voor kerst bij de Action drie maten in een verpakking. De supergrote en middelmaat zitten in een glazen vaas gecombineerd met sneeuwbal pompoenen en een snoer kerstverlichting. Prachtig hoe ze oplichten.
Gaatje in de kaars gemaakt met een oude prikpen en gelijmd met Hasulith.
Onder het roze kant ook nog wat diamant.
Rondom de houten harten leuk roze kant geplakt van de plaatselijke stoffenwinkel.
Een strik maakt het toch altijd zo af en lief.
Harten uit de pons, de roze zelf wat kleiner geknipt. Op de foto zie je het niet echt goed, maar de bling steen is van Pipoos en multicolor wat een kleurig effect geeft.
Een heel klein metalen stoeltje als liefdeszetel........ zo heeft elk hart een leuke knipoog naar valentijn.
De eerste keer dat mijn zo geliefde alleslijm van Pipoos niet werkt: op een kaars....... van dit hart was helaas het oog afgebroken, maar dat valt gelukkig niet echt op.
Het bosje veren met bloemen zet ik aan elkaar vast met nietjes nu weggewerkt met een stoffen roosje.
Het een na kleinste houten Action hart, het kleinste is helemaal gesloten. Het meegeleverde dunne rode papier erop, engeltje van een panduro knijpertje gehaald en een knoopje uit het voorraadpotje.
Het is een pracht gezicht middenop de keukentafel, heel kleurrijk.

4 opmerkingen:

  1. Nou nou nou........
    MOOOOOOOOI hoor.
    Goeie foto's ook en wat veel details, prachtig!!

    En ik zie dat je nu ook vaker bij de Action komt (hoeven niet altijd dure spullen te zijn, waar je mee knutselt), leuk he?!! Zoveel dingen die je kan gebruiken.

    Geniet er maar lekker van en leuk dat je na 14 Feb de harten ook nog kan en gaat gebruiken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer een hoop werk van gemaakt! Wat is dat lepeltje super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee is dit ook weer, ben iedere keer weer verbaasd wat jij weet te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een super idee! Ik vind het er echt prachtig uitzien en ik wil dit zelf ook echt gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen