donderdag 6 februari 2014

Valentijn Swap

Heerlijk zoet om te doen deze swap!
Ik heb gekozen voor het bingo rijtje XXX, Valentijn, hart en rood/roze.
Het thema rood/roze: een filefolder om alle kaarten in te bewaren.
De folder geknipt van een stuk soepel karton, beplakt met Eline papier. De harten komen uit de harten ponsen en de tekst is gemaakt met het geweldige Eline alfabet stempelset.
Bij Action kocht ik voor 89 cent een set van vier houten harten met dun bedrukt vloeipapier (het rode verkreukelde in dit geval) rood lint en roze plakparels.
Verder veren uit eigen voorraad, een engeltje van een panduro knijpertje gehaald, wat verschillende linten/kantjes en de sfeer is gezet.
De achterkant.
Ik heb de harten steeds dubbel op elkaar op de hoeken geplakt, mooi afgewerkt en ook de niet altijd even mooie eind stukjes van het afgeknipte lint zijn weggewerkt.
Thema hart: een koelkast magneet.
Het hart is een stans van TH, embossen met fel roze en op een houten knijper geplakt. Grote strik, tekst love en parels.
Hangt prachtig niet?
De achtergrond is quilt met papier, voor mij de eerste keer dat ik dit geprobeerd heb en toch een heel mooi effect. Wel een geduldig werkje om alle stukjes netjes te knippen, de randjes bruin te maken en precies passend te lijmen.
Thema XXX: het grootste houten hart van Action beplakt met Eline papier en met fel roze memento inkt de randen van papier en hout gekleurd. De letters uit het stempel alfabet, knijpertje van Xenos met een TH ticket. De rozenknoopjes zijn ook van Action.
De letters zijn, evenals die van de file folder, twee keer gestempeld. De eerste keer uitgeknipt langs de buitenrand, de tweede keer langs het stikselrandje.
Thema Valentijn: een grote vierkante kaart met een enorm poëzie plaatje van 11 cm hoog.
De basis kaart is van een roze scrapvel en daarop drie lagen papier. Happy uit de dymo lettertang, wat strikjes, veren en heel veel kleine pons hartjes. Een compleet valentijn-set waar ik heel blij van werd tijdens het maken. Ik hoop dat mijn swapmaatje Janny dat ook wordt!

Valentijn Swap ontvangen

Ik keek mijn ogen uit, zoveel als er uit de envelop van Janny kwam en de aardbeien thee is erg lekker. Dankjewel Janny voor de re-inforcers van Tim Holtz, die zijn erg welkom.
Ooit zulke mooie waxinelichtjes gezien? Ik niet en ze hebben een ereplaats gekregen: in mijn metalen vogelkooi waxinelichthouders aan weerszijden van de gangtafel. Een eyecatcher.
Een prachtig mini-album over vriendschap gemaakt van TH scrappapier en....
.....vol met heel veel prachtige labels en tickets.
Dankjewel Janny voor deze swap.

2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor.
    Jij hebt er weer wat bijzonders van gemaakt en wat je gekregen hebt is ook prachtig.
    Ik ben nu net klaar met alles, dus gaat het morgen met de post mee, ben benieuwd.
    Xx, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen