zaterdag 1 februari 2014

Shabby slinger

Slingers is feest!
Ik heb de slingeritus overgenomen van mijn vriendin Vera, dit is mijn eerste. Zij knipte de letters altijd uit Eline papier, maar die raakten op. Blijkt er ook een stempelset van te zijn die we dan ook direct online hebben besteld.
Eenmaal in huis moest ik er natuurlijk gelijk een slinger van maken.
De letters zijn 2,2 cm hoog en heel erg makkelijk uit te knippen. Ik heb gebruik gemaakt van roze eline's papier en allemaal restjes lint, kant en band.
Alle vlaggetjes zijn eerst gestikt met het naaimachine dat nu al helemaal onmisbaar is geworden. Het gebruikte parelmoer shabby papier is een blok dat ik van Vera heb gekregen.
Het stempelset: alfabet van Eline inclusief cijfers. Wat wordt het toch vrolijk met al die slingers!

1 opmerking: