maandag 23 december 2013

Garenklos

Heerlijk, ik voelde me weer goed genoeg om samen met Vera een knutselavondje te houden. Ik had nog eventjes geen idee wat te doen, maar Vera wel. Thanks for the great idea!
Een voorbeeld op printerest inspireerde ons maar ach, daar geven we dan al snel een eigen draai aan.
Wat een leuk project om te maken van..... een toiletrol.
Gebruikt sierpapier: old paper van SL. De grootste cirkelpons heeft exact de juiste verhouding om als boven- en onderkant te dienen. Vera's idee van de doilies en een extra kleinere cirkel (deksel potje olvarit.....) met kant. De rol vastgelijmd met glossy, omdat je maar zo'n dun randje hebt om te lijmen.
Alle gebruikte knopen zijn van Action, mooi toch?
Het kleine garenklosje had ik nog, erin bloemetjes van MD, kantje er om met veiligheidsspeld van Artemio Oldies.
Een minipaspop stans met stempels van Eline, een labeltje (Eline's stempel) met drukknoopjes (Hema), een enorme bloem van Prima marketing met glitters, het prachtige super brede kant van Feestje met een super kopspeld.
Een snel (we gingen als een speer) maar superleuk object. Dank Vera het was weer gezellig!

2 opmerkingen:

  1. Heeey dat was zeker gezellig!
    Hij staat hier ook te pronken naast mijn oude singer naaimachien.
    Binnenkort gooi ik em ook ff op mn blog hoor :)
    Je bureauset is leuk geworden! Snel af ook :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christine, wat een ontzettend leuk project. Ik heb hem zelf ook gemaakt voor mijn tante die 90 werd. Dank je wel voor de inspiratie :)
    Groetjes Joan

    BeantwoordenVerwijderen