vrijdag 30 augustus 2013

Feestje Enzo

Feest!
Er zijn soms van die momenten die een en al feest zijn en alles begon met een tip van mijn vriendin die op een beurs was geweest en newspaper lint kocht......
Vervolgens ga ik naar de website van een geweldige winkel waar je de meest originele en betaalbare lintjes, kantjes, bandjes, veren, parels, bedels etc. vindt.
De winkel heet: Feestje Enzo en ja ze hebben intussen mij ook ingepakt!
 Het pakketje ligt zo in de brievenbus, wat een feest.
Doe je de doos open ziet het er zo uit, en alles ligt keurig opgerold en verpakt in de doos. De eerste foto is de situatie nadat ik alles had bekeken........
Het gaat gepaard met een heerlijk geurzakje, organza rechts boven.
Hét lint waar mijn vriendin zo enthousiast over is, het is 4 cm breed en heeft heel soepel ijzerdraad in de zijkanten wat verwijderd kan worden.
De kersthit voor mij althans: sneeuwballen op ijzerdraad met een bling erin. Ervoor ligt prachtig kant van 15 cm breed.
 Zacht roze roosjes, zo shabby schattig.........
Ornamenten lint, zo noem ik het maar, met bling steentjes. Eén ornamentje is zo'n 6 cm breed.
De meest prachtige veren in een mooie ecru kleur, hoe vintage wil je het hebben?
Een cm breed lint in roze en off white met tekst, soepel, makkelijk glad te verlijmen en je maakt er mooie strikken mee.
Metalen schaartjes en prachtig grote boek bedels maken een collage toch ook altijd compleet.
En ja, die zocht ik al een tijdje, de mooiste roze en witte parels op transparant draad, altijd zo'n leuke toevoeging (speels en beweeglijk :-) tussen bloemen of langs een foto.
Ik schrijf niet vaak zo'n uitgebreid stukje over een winkel, maar dit was één grote verrassing: het kado in de brievenbus, de uitermate vriendelijk prijsjes, de manier waarop het verpakt is in de doos en de supersnelle service.
Dank Yvonne van Feestje enzo, je verdient een groot compliment en tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Alsof je jarig bent en een mooi cadeau krijgt.
    Wat een FEEST om dit te mogen ontvangen zeg.
    Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, dit heeft eennheel hoog hebben gehalte, ga ook eens lekker snuffelen in de webshop.
    Groeen, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen