zondag 16 juni 2013

Prikbord kaart

Het wachten in gedachten was op een origineel idee. Ik heb redelijk wat vertrouwen in mijn creativiteit en uit ervaring weet ik dat zo'n idee komt, alleen niet wanneer.
En opeens schiet het me te binnen: prikbord kaarten!
De vintage manier om snel en toch in het zicht je bonnetjes, tickets, foto's en allerlei andere losse kleine items aan te bevestigen met kopspeldjes die voor jou belangrijk genoeg zijn om te bewaren.
Het wachten op het originele idee werd veroorzaakt door de wens om een webwinkeltje te openen waarin ik iets apart wil aanbieden dat opvalt. Je vindt daar nog veel meer.

De kaart doet mee aan de volgende challenges:

4 opmerkingen:

  1. thank you for joining us for the Hobby House First Challenge
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful vintage project. Thanks for joining us at The Hobby House.
    Hugs, Janine x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christine,

    Wat ontzettend leuk dat je met deze prachtige creatie mee doet aan de Challenge van GeWe Hobby.

    Liefs,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow.....wat een schitterende kaart! Helemaal mijn smaak!!!
    Dank je wel voor het meedoen met onze GeWe Challenge!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen