vrijdag 28 juni 2013

Pennen blik

Er zijn van die momenten dat het echt hoognodig is om iets te maken: een pennenpot!
Naast mijn pc stond een plastic pennenbeker, maar daar zat een pen in waarvan de vulling helemaal leeggelopen was. Een vieze boel dus en mijn vingers ook.....
Een bos losse pennen op het buro is ook niet netjes en daarom gelukkig weer een goede reden om een conservenblik te scrappen.
Een lampje voor alle ideeën.
Ik heb gekozen voor items die je hoe dan ook wel op en rond een buro tegenkomt. Hier een klok (alles op tijd) lineaal en sleutel van je kluis. Lampje en een grote kartonnen knoop van een schrijfvel.
De onmisbaar geworden notebookpons van Fiskars, tabjes van TH bestempeld met een letter border. Natuurlijk een typemachine, hout van Kars.
Een gezellige tros bedels kan bij mij niet ontbreken, de typecharms U en R zijn de afkorting van urgent.
Composition book, het blijft zo'n leuke stempel, handig formaatje met meegeleverde stempel van een schrijfpagina. Bestempeld met handschrift stempel en memento blauw, erop een gave oude rekening (stampinback) en de tekst work van TH.
Een memopin met "story" want ja, een groot deel van mijn creatieve story speelt zich toch af op de pc/het blog.

Het blik is eerst geverfd met acrylverf en boven en onder een strook woordenboek tissue tape van Pipoos.
Erg gezellig nu het hier op tafel staat.

2 opmerkingen:

  1. Gaaf pennenblik!! Mooi gedaan! Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das geen pennenblik, das een waarbkunstwerk waar je dan toevalling ook nog pennen in kan doen.
    Fijn weekend, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen