donderdag 20 juni 2013

Woordenboek label

Het is zo leuk om een oud woordenboek te gebruiken en dan precies die woorden te kiezen die je toepasselijk vindt. In dit geval gekozen voor woorden die gaan over huis en gezelligheid. Een heel oud dik Koenen woordenboek wat ik nu eindelijk uit de kast heb gehaald om te "verscheuren".
De stempels zijn van Eline's Huis "doll house".
De woordenboek pagina is door de Fiskars notebook randpons gehaald en gedistressed. Natuurlijk staan er ook wel eens woorden op die niet zo smakelijk zijn, daarom links een stuk afgeknipt.
De kroonluchter blijft peuteren om 'm uit te knippen, maar toch ook voorzien van heel kleine blingsteentjes.
Het bloemetjes achtergrondpapier en het rode is van Eline's dollhouse serie, het andere papier een vintage blokje van de Action.
Twee postzegels gemaakt van de meubelstempels, tenslotte heeft Jan de Bouvier ook zijn eigen postzegels gehad...... kunnen wij niet achterblijven.
Een oud woordenboek zonder ezelsoren is onmogelijk, deste leuker als daar nog een kleine verrassing onder zit.
Wat leuk: ik zie nu pas op de foto dat er heel toepasselijk het woord familie op de achterkant staat.
Heel veel humor in een woordenboek als je sommige woorden leest. Ik voel me wel aangesproken door 'huisduif' sinds ik de laatste jaren vanuit huis werk en ook mijn hobby extra veel uren kan doen.
Maarre huisduivel? Ach wie weet ziet dat er aan de buitenkant wel zo uit als omstanders mij bezig zouden zien met de chaos die hobby heet.......:-)
Het tabje is zelf geknipt en het woord komt van een mini ticket stempel die ik afgeplakt heb.
Een leuk label voor iemand met een nieuw huis.

Het label is te koop in mijn Winkeltje.

Woordenboek label doet mee aan de volgende challenges:
Marianne Design
Stamped blessings

9 opmerkingen:

  1. ohhh wat gaaf, vind de dingen die jij maakt zo leuk! geweldige details!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan zo met dat woordenboek
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. complimenten
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig label! Leuk idee zo met het woordenboek.

    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met MD challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi label geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gemaakt, het ziet er mooi uit!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh...love this tag! Thanks for joining in on my Amusing Challenges "anything goes" theme this week!

    BeantwoordenVerwijderen