dinsdag 4 juni 2013

Conservenblik

Zonder Vera geen hobby........
Dankzij mijn vriendinnetje zie ik nu alles weer glashelder (zie volgend artikel) en met een geheel nieuwe blik :-)
Haar verzameling zelf opgeleukte conserven blikken vind ik zo leuk, daar had ik nog nooit over nagedacht.
De volgende dag gelijk doperwten uit blik gegeten, beetje brons acrylverf, het lint van Vera en dat bepaalde gelijk de kleur van de embellishments.
Het lukte ook nog om met de eyelettang van de kantoorhandel een gat te maken. Hieraan ballchain van TH en sleutel van Artemio Oldies.
Clipje en lettersticker van TH (ook handig om letterlijk al mijn ideeën aan op te hangen).
Het naamplaatje is een sticker van dik karton (ooit eens van iemand gekregen). Met een priem gaatjes gemaakt voor de splitpennen.
De tekst heb ik uit een engelse krant gescheurd.
Dus, mocht je nog eens ergens een blik in willen werpen prima, maar nooit meer in de pedaalemmer.
In het blik komt de hele verzameling prikpennen, potloden, schaartjes, lineaaltjes etc. die nu in een oude mok staan.

4 opmerkingen:

  1. Superleuk geworden je blik,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fabulous altered can!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo geweldig leuk geworden :D

    Groetjes
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergoed idee om er een gat met de eyelet tang in te maken. Moet ik ook eens proberen. Het is een dijk van een blik geworden. Mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen