zondag 16 juni 2013

cARTgift

Tromgeroffel.......
feestelijke opening van mijn Winkeltje (c)ARTgift!
De link rechtsboven vormt mijn logo en als je erop klikt kom je direct in mijn winkeltje.
De afgelopen weken heb ik heel veel tijd en werk besteed aan het maken van een klein voorraadje voor in de etalage. Het is de reden dat het hier op dit blog een beetje stil was op wat kleine items na.
Mijn Winkeltje blijft voorlopig "under construction" want ik heb nog ideeën genoeg die er gaandeweg in de komende tijd aan toegevoegd worden.
De vogelkooi van het logo staat hierboven in het zonnetje. Per toeval zag ik deze in de stad en ik was opslag verliefd.
Hoeveel stempels, sierpapiertjes en allerlei andere embellishments van vogelkooitjes zien we de laatste tijd niet voorbij komen in scrappersland? Het is ook precies een stempel van Eline.
Het stokje in de kooi gaf de doorslag, en de kleur natuurlijk.
Nu prijkt de kooi op de hoek van mijn salontafel naast een glazenkom vol felroze gerbera's.
Nu maar wachten wat iedereen van mijn winkeltje vind, spannend hoor.....

1 opmerking: