maandag 13 mei 2013

Metal Art Fotolijst

Een kartonnen fotolijstje van de Xenos voorzien van tekst (market ABC van TH), grungeboard scharnier, sleutel en kroontje, stukje ballchain en wat gears.
De bovenlaag van het lijstje losgemaakt, zodat het makkelijker wordt om het alufolie erom te vouwen en de rest schoon te houden.
Vandaag weer verder met de muur rondom de letterbak aan de keukenmuur.
De twee eerder gemaakte metal art items aan elkaar verbonden met kettingen en bij de muur collage gevoegd.
Geen idee of ik dit al heb laten zien, maar de verpakkingen van de wijzers en klokken van Artemio Oldies zijn veranderd: bij de wijzers krijg je nu passende splitpennen en er zijn drie klokken minder maar je krijgt er dan deze super grote gears bij. Geweldig, want die zijn natuurlijk opvallend genoeg voor in de letterbak.
Steam girl is hier natuurlijk helemaal op haar plaats en mag gezien worden.
De muur begint al aardig steampunk te worden maar ik wilde er graag nog iets beweeglijks en vrolijks aan meegeven: de grote vlinderpons van Pipoos.
De vlinders zijn geponst van verschillende stukjes behang, drie lagen per vlinder.
Een hele uitdaging, een collage zo groot als een flink stuk muur, maar wat een ruimte!
Eigenlijk een beetje uit nood geboren: het behang heeft her en der veel kale plekken, maar ik heb nu niet de financiƫle mogelijkheden om zomaar de kamermuren van bijna 12 meter opnieuw te behangen. Ook niet nodig, want met een beetje creativiteit is er geen behang wat dat kan overtreffen :-)
Echt iets voor mij om mijn huis op deze manier een beetje van mij mee te geven.
Ik word helemaal blij als ik langs de muur loop!

1 opmerking:

  1. Nou, dat je blij wordt kan ik me voorstellen....
    WAT GAAAAAAF!!!!!
    Leuk idee, die vlinders, en je metal art blijf ik heel heel mooi vinden.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen