donderdag 18 april 2013

Tim Holtz stickerboek

De stickerboeken zitten bij mij altijd in mijn "verbanddoos"......
Kan ik even niet meer bedenken welke embellishments, items, voorwerpen, stempels of wat ik ook nog kan toevoegen, de bekende vastloper tijdens een collage (of ik heb gewoon geen embellishments e.d. bij een bepaald onderwerp) dan pak ik altijd mijn stickerboeken erbij. Mooie, originele afbeeldingen in de juiste sfeer.
Je kunt zoveel met de stickers, deze is voor mij nieuw: French Industrial.
Schattig alfabet, zowieso leuk als je een persoonlijke kaart maakt en iemands voorletter erin verwerkt.
Helemaal super altijd, die oude reclameborden, de stickers hebben een afmeting die uitermate geschikt is als covers voor een mini boekje of album.
De bovenste twee zijn heel groot en heel grote poststempels en zegels zijn altijd bruikbaar.
Steampunk!
Geweldig die mannetjes en de landkaart is heel mooi als achtergrond bijv. bij het thema journey.
Ik heb mijn boekje bij de webwinkel Scrapdelight gekocht.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen