donderdag 11 april 2013

Nieuwe spulletjes

Vaak vind je de leukste items als je er helemaal niet naar op zoek bent. Neem nou deze prachtige sleutels, de grootste is zo'n 10 cm en behoorlijk zwaar. De hele set zit aan een ring en kocht ik bij de Wibra voor €2,99. Wel was er een klein probleempje: de ring kan niet open...... gelukkig zag ik dat gelijk, dus doorgelopen naar de plaatselijke ijzerhandel op zoek naar man met tang. Vanzelfsprekend gaan er zowieso een paar de letterbakken in.
Deze knijpers ook bij Wibra voor 1 euro de tien. De vlinders heb ik er gelijk afgehaald....... maar de knijpertjes (daar gaat het om) hebben een leuke maat: tussen een gewone en de kleintjes van Blokker in en met een heel krachtige veer.
 
Aangezien ik toch in de buurt was gelijk even door de Action en nu heb ik ook eens prachtig papier gevonden. De blokjes kosten 79 cent en zijn 15x15 cm. Jazeker vintage! Een "oude krant", vlinder, mooi kant, vogelkooien, oud behang printjes, romantisch vintage voor de oude foto's en de laatste 4 pag's zijn labels, knoopjes, borders en naamplaatjes. Echt zeer de moeite waard.
Ik vind ook niet elke print even mooi, maar daar maken we bloemen van of, als je lagen gaat maken dan wordt het de onderste, heb je toch de kleur.

1 opmerking:

  1. Waar zouden we zijn zonder de trein.....oh nee, zonder de Action (en Wibra in dit geval ook)
    Die sleutels zijn echt ge-wel-dig!!!!!!
    Fijne avond, lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen