zaterdag 13 april 2013

Metal Art part #2

Klein naaidoosje.
Ik heb een basis craft doosje gekozen waarbij het deksel wat los op het doosje zit. Het geeft dan genoeg ruimte om twee laagjes alufolie er tussen te stoppen.
Ik heb er jute onder gedaan, een schilderijlijstje uit het Ikea pakket, klosje/schaartje/knoopje zijn stansjes van TH en de minipaspop kreeg ik een keer bij een swap.
Groot voordeel: acrylverf droogt heel snel.
De pijlen komen uit de grungeboard elements, eronder stans van het klosje en wat jute.
Ik heb eerst op het nog lege doosje de onderrand van het deksel nagetrokken met een potlood, zodat ik mijn spulletjes op het doosje niet te hoog plakte.
Gear stansjes en een strookje uit de bingo emboss achtergrond. Het kostte me veel geduld en een heel fijn embosspennetje om de cijfers naar voren te laten komen incluis het vakje 'free', maar het is goed gelukt. Beter 10 keer hetzelfde randje embossen dan één keer te hard en door het folie heen.
Nog een randje bingokaart, de veiligheidsspeld en jute.
Nu zitten er gescheurde stukjes golfkarton onder en een oude knoop die te lelijk was om zo te gebruiken. Dan heb je nu een excuus :-)
Het grungeboard elements pakket bevat ook dit enorme sleutelgat van 15 cm hoog...... nooit geen idee gehad wat ermee te doen, want je tag of kaart zit gelijk vol.
Nu komt het prima van pas. Ik heb deze keer het folie wel flink verkreukeld voor het effect, nu heb je het item op zich en hoef je geen contouren aan te geven.
De splitpennen zijn groot en komen uit de kantoorhandel, de goudkleur weggewerkt met wat zwarte verf.
De sleutel is ook grungeboard, maar combineren met een roest sleutel van de Wibra is ook heel mooi.
Het sleutelgat gaat richting letterbak. 
En nu op naar part #3!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen