zaterdag 13 april 2013

Lettertype Rubber Stamp

Ik wil nog steeds grote cijfer stempels zoals dit, maar die ik wil zijn natuurlijk weer heel duur. Zit ik een beetje te zoeken in de lettertypen van Word met het idee, een mooi cijfer op een decopapiertje te printen, vind ik tot mijn stomme verbazing het lettertype Rubber Stamp.....
Het doet toch zeker niet onder voor Tim Holtz?
Er zijn alleen hoofdletters, maar dan selecteer je gewoon de letter of het cijfer en dan maak je deze individueel groter of kleiner.
Knip het vierkant uit, plak het bijv. op foamboard en voila.
Maak je de letters 200 of 180 punts, kun je ze natuurlijk ook uitknippen. Verder heb ik er concept bijgeschreven, printen in kladkwaliteit is voldoende (anders wordt het te netjes zwart). Geeft je printer strepen, maak dan een afbeelding van het getal of woord (print screen knop), plak het in een fotoprogramma, knip het uit, terug plakken in Word en dan je contrast op 100% zetten. Nu kan je in normale kwaliteit printen.
I just made my point......

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen