vrijdag 5 april 2013

I'm back!

Het wachten duurde deze keer wel ontzettend lang, een kleine twee weken zonder computer....... maar ik heb 'm weer en tot zover heeft het virus niet mijn data aangetast en heb ik alles nog. Een nog krachtigere virusscanner die ook het politievirus moet tegenhouden en werkelijk alles scant wat zich voordoet. Oh wat heb ik mijn blog gemist en jullie blogs!!!!
Aangezien ik in de tussentijd toch naar iets leuks wilde kijken zonder monitor, heb ik mijzelf maar een leuk paar schoenen kado gedaan. Mensen die mij langer kennen weten dat ik verzot ben op Dr. Martens schoenen en niets anders draag. Vlak voor mijn pc in winterslaap ging......vond ik deze op Marktplaats en ging ik uit mijn schuifdak.
Nu staan ze bij de schoenmaker die er ritsen in maakt, want anders ben ik een half uur aan het veteren. Cool hé?

1 opmerking:

  1. Supercool zijn ze zeg!!
    En ook een goed idee om er ritsen in te zetten!
    Leuk dat je weer terug bent hoor, die lampjes zijn echt superschattig in je letterbak.. je creatieve ideeen zijn eindeloos lijkt het :)

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen