donderdag 11 april 2013

Choco Swap ontvangen!

Oh wat heeerlijk! Dit is nu precies mijn lievelingschocolade en zolang ik de verpakking dicht laat gaat het goed, anders is het zo op......
Dankjewel Caroline! Ook de brievenbusdoos was prachtig ingepakt en er zat een heel lief geschreven kaartje bij.
De doos zat helemaal vol met prachtige gehaakte spulletjes waar ook paperclips van zijn gemaakt, mooie enveloppen en bijpassende labels.
Vooral de kantkaartjes vind ik geweldig. Wat een bijzondere manier om iemand kant kado te doen.
Lieve Caroline, ik ben er heel blij mee! Weet dat een aantal labeltjes en gehaakte items zo mijn letterbak in gaan.

1 opmerking:

  1. Wauwwww, ook heel mooi.
    Zeker leuk om een paar dingen in je letterbak te doen, kun je er fijn van genieten.
    Die van mij is ook onderweg, ben zoooooo benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen