dinsdag 19 maart 2013

Boekenlegger Swap Verstuurd!

Het is mijn derde boekenlegger, maar na nr. 2 wist ik even niet wat ik zou gaan doen. Als grap verfde ik een hekje en stak er wat losse bloemetjes achter die nog op tafel zwierven..... Onverwacht leuk zo'n voorjaarstuintje, dus overnieuw begonnen, een geƫmbosste muur, vogels erbij, huisnr. 1 en een definitie sticker.
De eerste boekenlegger was snel bedacht na een bezoek aan het blog van Christina. Er ontbrak alleen nog een mooie ketting aan de outfit van de dame, dus die heb ik er zelf maar op gemaakt. Een kroonluchter (het geweldige kant van Pipoos) opgehangen en een leuke knoop erbij.
Boekenleggers? Nou dan mag de stempel van TH natuurlijk niet ontbreken. Alle boekenleggers sluiten met magneetjes.
Een goodybag vullen met allerlei gezelligs waarvan ik het vermoeden had, dat het ook Christina's smaak is.
De goodybag is een stevige bruin papieren zak, bestempeld met deze mooie, grote La Blanche stempel. Fly away achter een heerlijk boek!

3 opmerkingen:

  1. Wat was het een heerlijke swap en wat heb je mij verwend.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi allemaal.
    Ik heb me verbaast, zoveel verschillende boekenleggers.....
    Ik heb niet mee gedaan, het ontbrak me aan de tijd, maar ik vind, wat ik gezien heb aan boekenleggers erg mooi.
    Die met jou hekje vind ik zo leuk, heel goed verzonnen.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij een prachtige swap gemaakt. Die met dat hekje is ook super.

    BeantwoordenVerwijderen