dinsdag 25 september 2012

Kanten Rand

Een nieuwe aanwinst waar ik ongemerkt nog steeds naar op zoek was: kant!
Prachtige stempel van 13 cm breed en 3 cm hoog. De afbeelding blijft ook prima als je maar een smal randje stempelt (ongeacht boven- of onderkant).
De eerste afdruk. Nog niet helemaal zwart, maar mijn ervaring is toch wel, dat je de meeste nieuwe clearstempels eerst een paar keer overdreven moet inkten en afdrukken op een kladpapiertje.
Dit biedt zoveel mogelijkheden: als border langs de onderkant van je label, versiering van zakjes :-) achtergrond of uitknippen en verhoogd opplakken.
Niet te vergeten: je hoeft er geen rand van te maken. Je kunt er natuurlijk ook iets mee opvullen waarbij je het onderste schulprandje achterwege laat. Denk hierbij bijv. aan een van karton geknipt corsetje of je scheurt het uit en geeft het 't idee mee van een oud, gerafeld stukje stof.
Je kunt deze pracht stempels voor slechts €2,99 aanschaffen bij Hobbycompleet De Duif.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Christine, wat een gave stempel zeg, ik snap dat je daar als een blok voor gevallen bent.
    Dank je ook voor je fotografietips, ga ik zeker proberen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave stempel zeg. En dat voor een bijzonder vriendelijk prijsje. Ik verheug me nu al op al het fraais wat je ermee gaat maken.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen